Op de fiets naar Santiago de Compostela en weer terug

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Frank

Reacties

Reacties

Marc Wolters

Hoi Frank,

Bedankt voor de samenwerking, en VEEL SUCCES met je reis. Let op onderweg, en wie weet tot ziens.

Groetjes,

Marc Wolters

Rony

Frank,

Dit had ik niet verwacht - jij wel natuurlijk !

Je opvolger krijgt een moeilijke taak om het allemaal zo goed te regelen als jij - een grote dank je voor de fantastische support die je me gegeven hebt in de afgelopen jaren. Ik weet dat ik niet de beste planner/communicator ben en jullie daardoor vaak in een lastig parket breng, maar ik heb steeds de steun gevonden die we nodig hadden in de projecten.

Succes en veel in- en uit-zicht bij je fietstocht...

Ik zal voor je bidden.

Marjolein

Lieve broer,

Hoewel ik weet dat je niet uit religieuze overweging deze bedevaartstocht gaat maken, ben ik er van overtuigd dat het je innerlijke geest zal louteren, de ware pelgrim zonder God...

Ik wens je alle succes en plezier op deze tocht.
Vaya con Dios!!!

Ik hou van je en ik ben trots op je.
Dikke kus van je zus.

Mario

Hoi Frank,
Ik ben even van mijn luie zonnestoel opgestaan om je een hele goede reis toe te wensen. Mocht je niet helemaal 'verlicht en bekeerd' terugkeren dan toch weer met een hele rugzak aan ervaringen, en das mooi. Ik wens je veel plezier en tot ziens na je reis. Let goed op jezelf, je fiets en op al het mooie vrouwelijk schoon wat je ongetwijfeld gaat tegenkomen.
Groetjes Mario

Renate

Hoi Frank,

Heel veel plezier en succes op je tocht naar het verre Santiago de Compostela. Mis je ons al? Robert-Jan mist jou al wel. Dat zal ik de komende tijd nog wel meerdere keren moeten horen ;-)

Als het lukt zullen we tijdens onze Jutland-route ook wat berichtjes op je site achterlaten. Weet je ook waar wij ons bevinden.

Groetjes,
Renate

RJ

Ola señor peregrino,

Hoe bevalt het tot nu toe? Ik ben heel nieuwsgierig naar je belevenissen. Zit je nu al in Frankrijk of nog in België of ben je eigenlijk nog helemaal niet vertrokken? ( volgens de kaart zit je nog in Rotjeknor ).
Heel veel plezier en succes met je pelgrimage!
Groeten,
RJ

Marjolein

Hoi Frank,

Vandaag zijn wij weer thuisgekomen van Madeira. We stegen op van Funchal en na een uurtje meldde de piloot dat wij boven Santiago de Compostella vlogen. Ik heb even uit het raampje gekeken en zag uiteraard alleen maar groen/bruin, maar ik heb in ieder geval al een blik mogen werpen op jouw eindbestemming...

Heb jij natuurlijk weer, dat je 'of all people' onze volksheld Frans Bauer tegenkomt!! Wij hebben op Madeira ene Mr. Bob Chicken ontmoet, 86 jaar oud en een krasse knar. Hij schijnt nogal een naam te hebben in de wielerwereld. Er is een biografie over hem geschreven en gisteravond, op onze laatste avond daar, kregen wij een gesigneerd exemplaar van hem mee. Als we het in het Nederlands (zouden) willen (laten) vertalen, krijgen wij de rechten van hem! Hij gaf ons ook nog een speciaal voor Tottenham Hotspurs geschreven mars, à la "Glory glory halleluja". Een Roemeense componist had het voor hem geschreven, hij heeft het alleen nog nooit horen spelen omdat het nog niet gearrangeerd is. We hebben hem beloofd het door onze arrangeur te laten bewerken. Hij vond het allemaal zo geweldig, dat we spontaan werden uitgenodigd voor een dineetje. Echt leuk!!

Nou, doe je best weer, rustig aan hé. Je hebt alle tijd en het ligt vast niet in je bedoeling om elke dag je ontbijt in de berm te doen belanden.

Kus weer en tot schrijfs!
Marjolein

Marjolein

PS:
zie http://www.bobchicken.co.uk/

Smoes.

Hoi Lieve Frank,
Even een kort berichtje voor ik de deur achter me dichttrek om samen met oma, Miep, Hannie en Marieke veertien dagen in een zonnetje ga wentelen.
Heb heel veel respect voor je om deze tocht te ondernemen in je eentje maar lees dat je al veel mede "bedevaartgangers"hebt ontmoet.
Heb, zoals gevraagd, de fietskaarten en het Spaanse woordenboek 5 mei poste restante opgestuurd. Kosten 9.10 euro.
Hoop dat het allemaal op tijd aankomt.
Op 2 juni moet ik weer naar Dr. Pollewop en ga dan 2 haltes verder met lijn 25 om naar jouw post cq planten te kijken.
Hoop dan intussen ook bericht te hebben van de as. operatie.
Spannend. Heel veel liefs, doe af en toe een schietgebedje. Ik bid iedere dag het reisgebed van Abraham van Ur, behouden aankomst en behouden terugkeer.
Heel veel liefs. Kus, Mama.

Je pa.

hallo frank.

heb van je moeder deze site gekregen en heb alles
eens doorgelezen. De techniek van communiceren staat voor niets, maar wel erg leuk om zo kontakt te houden met de "buitenwereld".

Zo te horen gaat alles nog volgens plan en wens en
zal je zeker op deze site blijven volgen.

wens je verder een goede reis en tot de volgende
nieuws uitwisseling maar weer.

zijn in gedachten bij je.

Pa!

Rob Bakker

Beste Frank,

Toch eindelijk de tijd genomen om even je reisverhaal door te nemen. Zo te lezen voldoet de reis volledig aan je verwachtingen. Ik hoop overigens wel dat het opgebouwde uithoudingsvermogen genoeg is om de bergen door te komen.
Sinds je weg bent bij Philips is er nog niet veel veranderd, maar dat staat wel op stapel. Overigens, al gestopt met roken.

Succes en een goede reis
Rob Bakker

Jaap van der Meer

Frank, ik zie dat je al een mooi eind onderweg bent en dat je wel het e.e.a. meemaakt. Maar nu die hoge bergen nog even :-) . Hier in Drachten is alles ok, wel zeeeer druk (nu jij er niet meer bent moeten we alles zelf weer doen :-( ) Veel succes verder. Groeten van ons team uit Drachten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!