Op de fiets naar Santiago de Compostela en weer terug

Dag 3

Zo, vandaag een echt korte etappe naar Tournai zodat de inspanningen van afgelopen dagen een beetje goed verteerd kunnen worden. Ook de andere Santiago gangers hebben voor vandaag hetzelfde reisdoel gekozen dus ik laat hen wat eerder vertrekken - ik heb nog geen zin om al met anderen te gaan fietsen - vrijheid, blijheid, en misschien veranderd dat nog wel maar nu even niet. Toch komen we elkaar in het volgende dorpje weer tegen en zo gebeurd dat meermaals vandaag.

De eerste (mini)heuvels doemen op dus dat is een mooie kans om wat aan de conditie te doen. Als een dolle zo hard mogelijk omhoog rijden en dan bovenop weer even op adem komen. Op de wat langere hellingen kies ik voor een flink tempo en zo wordt het nog een aardige intervql training. Op een korte etappe als vandaag is dat prima te doen. Het is nog steeds heel warm maar vandaag voel ik me prima. Vlak voor Tournai kom ik het echtpaar weer tegen en samen rijden we naar de camping. Het is pas half 3 dus mooi op tijd om de stad in te gaan en een internetcafeetje op te zoeken. Nu nog een paar boodschapjes doen en een restaurantje zoeken. Morgen de grens met Frankrijk over!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!